سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا انجام این لیزر عوارض را در بر داشته است ؟

اگر شما برای انجام این کارها به پزشکی مراجعه کنید که این پزشک دچار تجربه کافی باشد و همچنین برای انجام کارهای شما از مارک های خیلی عالی لیزر استفاده کند می توانیم بگوییم که عوارض پوستی در مقایسه با لیزرهای نسل های گذشته کمتر است .

در این قسمت نباید فراموش کنید که بعضی از این اسکارها عمیق هستند  و پزشک ناچار است برای اینکه تاثیر بهتری را مشاهده نماید از قدرت های بالای دستگاه استفاده کند که البته در این گونه موارد ممکن است پس از انجام لیزر لکه های قهوه ی نیز به وجود بیاید ولی نگران نباشید اگر این لکه ها رخ داد طی حداکثر دوماه بهبود می یابند و در ضمن بعضی از مناطق حساس پوست هستند مثل چانه و بینی .

اگر بخواهیم در مورد ریسک عفونت را بررسی کنیم باید بگوییم که در صورتی که شخص تب خال دارد باید چند روز اول حتما محلول های ضد عفونی کننده ضد تب خال استفاده کند . در مورد ریسک عفونت های میکروبی نیز باید دقت داشته باشیم که بهداشت فردی بسیار مهم می باشد این بهداشت باید شامل شستن دست ، محیطی که در آن زندگی می کنید و ….. باشد . پس دقت داشته باشید با توجه به نوع لیزری که انجام شده است و میزان عمقی که دارد پزشک به شما آگاهی لازم برای بروز عفونت را خواهد داد و در چنین مواقع های قرص های ضد تب خال به مدت حداکثر 5 تا 7 روز تجویز می کند .

پس از اینکه جلسات لیزر تمام شد  اگر فرد اسکارهای عمیق تری داشته باشد  ایا امکان دارد تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه بهتر بیشتر شود ؟

در جواب این سوال باید پاسخ دهیم بله این امکان وجود خواهد داشت که شخص بعد از اینکه 4جلسه تمام شد یک دوره به مدت 6 تا 12 ماهه به پوست خود استراحت   دهد و دوباره پس از این مدت یک دوره دیگر لیزر را انجام بدهد  اگر هم در فصل مناسبی این کار صورت گرفته باشد می تواند بعد از 4 جلسه هر سه تا چهار ماه یک بار یک لیزر عمیق را انجام دهد البته فراموش نکنید که این فصل به میزان شدت آفتاب بستگی داشته است .لیزر موهای زائد