سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس اچ آر- SHR

اس‌اچ‌آر تکنولوژی جدید درمان موهای زائد است که در مقایسه با بقیه لیزرها سرعت و تاثیر بیشتری داشته به‌علاوه بدون درد است.

در این دستگاه شات‌های لیزر به‌طور پی‌درپی و پشت‌سر هم آزاد شده و پزشک با تنظیم تعداد شات‌ها در هر ثانیه به‌راحتی قسمت وسیعی از بدن را با سرعت بالا لیزر می‌کند. اس‌اچ‌آر درواقع ای‌پی‌ال بوده که سیستم نوری است و برای رفع موهای زائد از طول موج حدود690 استفاده می‌کنیم و به‌راحتی به عمق فولیکول مو رسیده و تاثیر خود را اعمال می‌کند و به‌دلیل جذب کمتر در ملانین پوست درد کمتری ایجاد می‌کند و مناسب برای پوست‌های تیره‌تر ( تیپ‌4 و 5) حتى برنزه شده است و احتمال سوختگی با آن در مقایسه با لیزرهای دیگر از قبیل الکساندرایت و آی‌پی‌ال تقریبا صفر است و نهایتا قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر سیستم‌های مشابه دارد.

اس اچ آر تکنولوژی جدید درمان موهای زائد در بسیارى از موارد افراد با استفاده از لیزر الکس نه تنها متحمل درد و هزینه زیادى میشوند ،در نهایت هم به نتیجه دلخواه نمى رسند.این در صورتى است که  چنانچه تمام موارد توصیه شده توسط پزشک را رعایت نمایید و جلسات را در تاریخ هاى ذکر شده انجام دهیدشکست درمان با دستگاه اس اچ آر بسیار کم اتفاق خواهد افتاد.

البته باید بدانید که باید انتظار شما از لیزر موهای زائد واقعى باشد و لیزر در واقع باعث کاهش دائمى موها میشود نه حذف دائمى .