سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوائد لیزر مو

فوائد لیزر مو : در این مطلب سعی داریم  فوائد استفاده از لیزر موهای زائد را برای بیماران و افرادی که قصد استفاده از این روش  برای از بین بردن موهای زائد خود دارند را توضیح دهیم . روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد . چالش هایی که تمامی افراد در این زمینه با آن مواجه هستند شامل : اتلاف زمان ، هزینه های بالا ، عارضه های پوستی و آسیب های دائمی به پوست مانند سوختگی ، بریدگی و اسکارهای عمیق پوستی و افتاده و شل شدن پوست می باشد علاوه بر این ها اکثر این روش های پر دردسر برای از بین بردن موها موقتی هستند .

با پیشرفت علم روش های نوینی برای این کار ابداع شده که لیزر مویکی از این روش هاست . هر روشی دارای مزایایی  و معایبی است که مصرف کننده را برای انتخاب و یا عدم انتخاب آن وا می دارد . فوائد لیزر مو بقدری زیاد  است که تمامی معایب روش های سنتی  برای از بین بردن موهای زائد  را به یکباره  برطرف کرده است .

 چند مورد از فوائد لیزر مو

 

  • در لیزر مو با استفاده از اشعه با طول موج کوتاه  فولیکول های  مو مورد ضربه قرار میگیرد و عوارض ظاهری کمتری برای خود پوست دارد .
  •   لیزر مو تنها توسط فرد متخصص انجام می شود در نتیجه خطر کمتری متوجه شخص می شود .
  • در این روش پوست کشیده و یا نمی سوزد و آسیبی به پوست بدن نمی رسد .
  •  لیزر مو سریعترین روش از بین بردن موهاست بطوریکی در چند دقیقه بخش زیادی از نواحی بدن پاکسازی می شود.
  •   لیز مو   یک روش دائمی است و شخص با چند جلسه انجام لیرز به نتیجه مطلوب خود خواهد رسید.
  •    نسبت به روش های موقتی از ببین بردن موا در این روش هزینه کمتری برای افراد دارد .علاوه براین نکاتی که در مورد فوائد لیزر مو گفته شد موارد متمایز دیگری نیز وجود دارد .زمانی که شخص برای انجاک لیزر مو به پزشک متخصص مراجعه میکند وضعیت پوست و مو شخص مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس فاکتورهای مربوط به جنس مو و ضعیت پوست او  روش مجزایی برای درمان در نظر گرفته می شود . این روند  باعث ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت بالاتری به مراجعین  شده است که از متفاوت ترین فوائد لیزر مو است .